Reklamacije i povrati
Reklamacije i povrati

U slučaju da si nezadovoljan proizvodom ili si  primjetio/la  tehničke nedostatke, nudimo ti mogućnost povrata ili zamjene proizvoda bez obzira da li je kupovina obaviljena online ili u poslovnici.

Reklamacioni postupak je brz, jednostavan i pristupačan. Ukoliko nisi  zadovoljan/na kvalitetom proizvoda ili si primjetio/la tehničke nedostatke, možeš podnijeti reklamaciju dolaskom u poslovnicu ili kontaktiranjem naše podrške.

Prije nego što pokreneš postupak, pripremi račun ili predračun kako bi proces bio jednostavniji. Ako primijetiš bilo kakva odstupanja u dostavljenim proizvodima, pripremi potvrdu narudžbe i/ili potvrdu dostave.

Molimo da sve primjedbe na proizvod prijaviš unutar 14 dana od datuma kupovine*. Povrat ili zamjena proizvoda mogući su isključivo uz predočenje računa/predračuna i neoštećenog originalnog pakovanja proizvoda.

*Kupac je nakon preuzimanja proizvoda dužan da pregleda da li na istom ima vidljivih fizičkih oštećenja do kojih je eventualno došlo prilikom dostave, te isti dan dostavi fotografije oštećenja. Sve naknadne primjedbe o oštećenjima nastalim prilikom dostave kurirskom službom nećemo uzimati u obzir.

Primjedbe na oštećene proizvode potrebno je da nam prijaviš u što kraćem roku. Prilikom preuzimanja pošiljke od strane kurirske službe molimo te da otvoriš i pregledaš pošiljku. Ukoliko ista ima fizička oštećenja potrebno je da nam odmah putem Viber broja dostaviš slike oštećenja i ambalažu proizvoda u što kraćem roku od preuzimanja pošiljke.

Direktne troškove vraćanja robe u slučaju povrata snosi kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je primljena pošiljka, proizvod se više ne može vratiti. 

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišteni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.). 

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao poslijedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povrat i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak

Bitno je napomenuti da nećemo moći uvažiti pravo na reklamaciju u sljedećim situacijama:

  • Kada proizvod pokaže znakove oštećenja uzrokovanih nestručnim rukovanjem ili upotrebom.
  • Kada je očigledno da je proizvod korišten.
  • Kada su prisutna mehanička i fizička oštećenja na prizvodu.

U slučaju povrata proizvoda koji nema oštećenja i tehničkih nedostataka, trošak povrata proizvoda snosi kupac.

Sve reklamacije i primjedbe možete prijaviti na sljedeći način:

E-mail: [email protected]

Broj telefona: 061 358 115

 

Electronic Center Newsletter

Prijava traje samo 5 sekundi, a donosi vam akcije, savjete, najnovije proizvode,kupone i popuste.

Viber Chat