Garancija
Garancija

Garantni period

Svi proizvodi kupljeni putem našeg online shopa su pokriveni garantnim periodom, definisanim od strane proizvođača. Garancija važi od datuma isporuke proizvoda.

Šta pokriva garancija ?

Garancija pokriva startno neispravne/oštećene proizvode, te fabričke greške koje utiču na ispravnost kupljenog proizvoda. Ukoliko se proizvod pokaže neispravnim u toku garantnog perioda, imaš pravo na popravku, zamjenu ili povrat novca, u skladu sa važećim zakonima.

Izuzeci od garancije

Garancija ne pokriva štetu prouzrokovanu nepravilnim korištenjem, fizičkim oštećenjem, nepažnjom ili bilo kojim drugim postupkom koji nije u skladu sa uputstvima za upotrebu.

Obaveze kupca

Kupac je obavezan u toku garantnog roka čuvati fiskalni račun kao dokaz o kupovini proizvoda. 

Kupac je dužan čuvati originalnu ambalažu uređaja dok ne ustanovi potpunu ispravnost istog.

Postupak za ostvarivanje garancije

Kako bi ostvario/la prava iz garancije, kontaktirajte našu podršku putem e-maila ili telefona. Molimo te da dostaviš dokaz o kupovini i detaljan opis problema.

Nakon što se ustanovi da je nedostatak proizvoda pokriven garancijom pokreće se servisna procedura i ista će biti finalizirana u periodu definisanom zakonom o zaštiti potrošača BiH.

Besplatni transport i isporuka

Vjerujemo da je vrijeme dragocjeno i cijenimo tvoje vrijeme koje si odvojio/la za kupovinu proizvoda kod nas. U slučaju kvara proizvoda kao član našeg programa lojalnosti nećeš morati ponovo da odvajaš dragocjeno vrijeme u toku ostvarivanja prava iz garancije. Kontaktiraj nas, organizovaćemo besplatan transport proizvoda do našeg sevisnog centra i isporuku nakon popravke ili zamjene.

Za sve upite u vezi sa garancijom, molimo te da nas kontaktiraš putem:

E-mail: [email protected]

Broj telefona: 061 358 115

 

Electronic Center Newsletter

Prijava traje samo 5 sekundi, a donosi vam akcije, savjete, najnovije proizvode,kupone i popuste.

Viber Chat