Garantni period
Svi proizvodi kupljeni putem našeg online shopa su pokriveni garantnim periodom, definisanim od strane proizvođača. Garancija važi od datuma isporuke proizvoda.
Šta pokriva garancija ?
Garancija pokriva startno neispravne/oštećene proizvode, te fabričke greške koje utiču na ispravnost kupljenog proizvoda. Ukoliko se proizvod pokaže neispravnim u toku garantnog perioda, imaš pravo na popravku, zamjenu ili povrat novca, u skladu sa važećim zakonima.
Izuzeci od garancije
Garancija ne pokriva štetu prouzrokovanu nepravilnim korištenjem, fizičkim oštećenjem, nepažnjom ili bilo kojim drugim postupkom koji nije u skladu sa uputstvima za upotrebu.
Obaveze kupca
Kupac je obavezan u toku garantnog roka čuvati fiskalni račun kao dokaz o kupovini proizvoda.
Kupac je dužan čuvati originalnu ambalažu uređaja dok ne ustanovi potpunu ispravnost istog.
Postupak za ostvarivanje garancije
Kako bi ostvario/la prava iz garancije, kontaktirajte našu podršku putem e-maila ili telefona. Molimo te da dostaviš dokaz o kupovini i detaljan opis problema.
Nakon što se ustanovi da je nedostatak proizvoda pokriven garancijom pokreće se servisna procedura i ista će biti finalizirana u periodu definisanom zakonom o zaštiti potrošača BiH.
Besplatni transport i isporuka
Vjerujemo da je vrijeme dragocjeno i cijenimo tvoje vrijeme koje si odvojio/la za kupovinu proizvoda kod nas. U slučaju kvara proizvoda kao član našeg programa lojalnosti nećeš morati ponovo da odvajaš dragocjeno vrijeme u toku ostvarivanja prava iz garancije. Kontaktiraj nas, organizovaćemo besplatan transport proizvoda do našeg sevisnog centra i isporuku nakon popravke ili zamjene.
Za sve upite u vezi sa garancijom, molimo te da nas kontaktiraš putem:
E-mail: [email protected]
Broj telefona: 061 358 115